۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۱۷۰۸۹
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اگر در عرصه فرهنگ با جدیت و ابتکار وارد عمل نشویم، آسیب می‎بینیم

امروز فضای جامعه به شکلی است که اگر در عرصه فرهنگ با جدیت و ابتکار وارد عمل نشویم، آسیب می‎بینیم و با ضایعه روبرو می‎شویم.
اگر در عرصه فرهنگ با جدیت و ابتکار وارد عمل نشویم، آسیب می‎بینیم
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در اختتامیه نمایشگاه پارک معارفی شهرکرد اظهار کرد: شاهد دو هفته کار و تلاش گروه تبلیغی جهادی حدیث هدایت بودیم و که این اقدام زیبای آن‌ها توام با خلاقیت و ابتکار است و به آن‌ها به واسطه این کار ارزشمند خسته نباشید می‌گوئیم.

وی افزود: برپایی پارک معارفی کار بزرگی است که این افراد خالص با کمترین امکانات و با توکل بر خدا انجام دادند که دستاوردهای خوبی نیز به دنبال داشت.

نکونام بر ضرورت توجه به مقوله فرهنگ اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: ما نیازمند کارهای ابتکاری و خلاقانه در حوزه فرهنگ هستیم تا بتوانیم بر اساس آن با تهاجمات فرهنگی دشمن مقابله کنیم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ما مکلف به انجام وظیفه هستیم، تصریح کرد: نتیجه کار دست ما انسان‌ها نیست و در حالی که باید به نتیجه کار خود بیندیشیم اما رسالت اصلی ما انجام وظیفه است و متولیان برگزاری پارک معارفی در این رابطه به خوبی عمل کردند.

نکونام خاطرنشان کرد: امید می‎رود در سال‌های آینده شاهد برگزاری هرچه بهتر و پرثمرتر این کار فرهنگی باشیم و پارک معارفی به عنوان فضایی برای آموزش معارف دینی کودکان و نوجوانان گسترش یابد.

وی افزود: امروز فضای جامعه به شکلی است که اگر در عرصه فرهنگ با جدیت و ابتکار وارد عمل نشویم، آسیب می‎بینیم و با ضایعه روبرو می‎شویم.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۹:۱۳

27 Dec 2019